Brankár Hroššo predĺžil o dva roky, so zmluvou spokojný

30.01.2011 23:18

Brankárska jednotka FC Nitra sa klubu upísala na ďalšie dva roky, v prípade výhodnej ponuky však môže odísť.

Počas aktuálneho víkendu v klube rezonovala najmä plesoá tématika. 7. reprezentačný ples FC Nitra bol udalosťou poslednej januárovej soboty, no ešte pred ním vedenie klubu učinilo významný krok. Na ďalšie dva roky si zmluvne zaviazalo brankára Lukáša Hrošša. 23-ročný brankár bol v posledných sezónach oporou tímu, inak tomu nebolo ani v jesennej časti súčasnej sezóny. "Je to lepšia zmluva ako som mal predtým a som rád, za predĺženie. Chcem chytávať za Nitru a na prestup mám ešte čas. Som stále mladý brankár. Keď príde dobrá ponuka, ktorá bude vyhovať aj klubu, nebudem sa jej brániť," rozhovoril sa mladý gólman, ktorý tiež nechýbal na spomínanom plese.

V zmluve síce klauzulu o uvoľnení v prípade lepšej ponuky nemá, no v Nitre, a nielen v nej, je zvykom v takomto prípade hráčovi vyhovieť. Počas zimnej prestávky Hroššo neevidoval výhodnú ponuku z iného klubu a tak ostal v tom materskom. "Nie, vôbec som z toho nebol sklamaný. Tieto veci neriešim. V Nitre som spokojný a ak sa vyskytne niečo lepšie, prikývnem, Lákala by ma anglická liga, rovnako tak talianska či španielska, ale to zrejme každého," je si vedomý Lukáš Hroššo. Ako nitriansky gólman ďalej spomenul, mužstvo sa naďalej pripravuje na odvetnú časť najvyššej futbalovej súťaže. Zverenci Ivana Vrabca majú za sebou sériu dvojfázových tréningov. "Únavu príliš necítime. Je to aj tým, že máme dobrú regeneráciu, vďaka ktorej tréningovú záťaž lepšie znášame," ozrejmil Hroššo. My sme nitrianskeho brankára oslovili pred zápasom s maďarským Ferencvárosom, v ktorom hájil nitriansku svätyňu Hroššov kolega Martin Chudý. Zatiaľ posledným prípravným zápasom, v ktorom sa brankárska jednotka Nitry predstavila, bol duel v Prahe so Slaviou. Odchytal v ňom prvých 60 minút. "Bol to kvalitný zápas s dobrým súperom. V prvom polčase sme s domácimi držali krok, no v druhom sme spravili viacero chýb, ktoré súperovi hráči potrestali," stručne hodnotil zápas na Slavii z úvodu týždňa.

Autor: www.fcnitra.sk

Späť