Kolár myslel aj na odchod, s Nitrou chce do prvej šestky

11.02.2011 21:50

Talentovaný Ľuboš Kolár cítil tréningobvý výpadok a je presvedčený o tom, že Nitra má na to, aby hrala o vyššie priečky.

Dá sa povedať, že sa vám po nedávnom podpise zmluvy s Nitrou uľavilo? "Áno. Chcel som hlavne hrať a som rád, že som sa s klubom takto dohodol. Zmluva znie do konca kalendárneho roka, čiže do 31. 12. 2011 s následnou polročnou opciou."

Je pre vás výhodnejšia ako tá predošlá? "Som spokojný."

Chvíľu to však trvalo, kým ste s vedením FC našli spoločnú reč. Aj ste pripúšťali možnosť odchodu z materského klubu? "Priznávam, mal som aj takéto myšlienky. Boli nejaké ponuky, viac, či menej konkrétne. Teraz je to však už jedno. Som v Nitre a čo mohlo byť, neriešim."

Bola dohoda s Nitrou prioritou pri hľadaní angažmánu? "Chcem hlavne hrávať, takže priorita bola hlavne takáto."

Krátko po podpise ste nastúpili na zápas s Podbrezovou. Váš jediný gól na víťazstvo nestačil, no hrali ste s chuťou. Pramenila aj z čerstvej dohody s klubom? "Určite. Mal som veľkú chuť na zápas, už som sa mohol sústrediť len na futbal. Tri týždne predtým som prakticky netrénoval, čo sa trochu prejavilo v poslednom zápase. Do futbalu mám však veľkú chuť."

Do kabíny A-tímu ste sa vrátili v pondelok na rannom tréningu. Čakalo vás aj nejaké nečakané privítanie? "To ani nie. S chalanmi sa dobre poznáme. Síce boli nejaké srandičky, no nič špeciálne."

Aký bude najbližší program vášho tímu? "Vo štvrtok máme ešte dvojfázový tréning, v piatok potom len jeden. V sobotu  nás čaká prípravný zápas s Petržalkou. Už sa pokúsime víťaziť, treba už hrať aj na výsledky, hoci je to len príprava."

Ako odhadujete šance nitrianskeho tímu v jarnej časti? "Hlavne by sme mali zachytiť začiatok. S dobrou hrou prídu aj výsledky. Prvé kolá budú hlavne o bojovnosti. Som si však istý, že máme mužstvo na to, aby sme hrali v prvej polovici tabuľky."

Zdravotný stav mužstva je aký? "Po minulých týždňoch sa to dostáva do normálu. Treba si len zaklopať, všetko je v poriadku."

Autor: www.fcnitra.sk

Späť